Helt slut

Snart slut på jobbdagen. Är helt slut i benen, jag behöver en rullstol för att ta mig hem.
Blir nog en pizza idag.....
Känner att jag är värd en sån...


Mycke folk som börjar köpa biljetter till Folkan på fredag. Skulle nog ändå ha vart kul å gå dit.
Få se va regeringen hemma säger ;)

Eller det blir väl mycke folk som ska ut på Halloween på lördag, jag bangar inte för att klä ut mig till 90-årig kärring igen.
Känner mig exakt som en sådan nu.

Fick ett konstigt telefonsamtal idag på TB "Nu kommer ett sms att läsas upp för dig" det följdes sen av "Jag älskar Tomas Dileva han får utnyttja mig hur han vill....." Jag la på ganska så snabbt.
Som sagt, man blir aldrig förvånad.

En vanlig dag på turistbyrån.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hjälp, vem var det som ringde! jo visst kan vi ses i veckan, när kan du då? jag jobbar varje dag fram till ca 1 tiden. kram och puss

2008-10-27 @ 18:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0