Höstmys

Jag känner mig sådär löjligt höstmysig.
Jag vill ändra allt hemma så det blir varmt och ombonat. Bella har fått mig på rätt bana. Så nu ska jag måla om i köket och hallen. Måste in på Rusta och kolla färger, sen kolla efter nya kuddar, filtar, ljus och gardiner.
Undrar om jag fått någon konstig och ovanlig PMS?

Nu ringde det precis en kille från Stockholm och undrade vart man både kunde gå ut och festa och äta. De var 50 blivande civilingenjörer och skulle komma hit i december.
Jag skickade dom till SilverDollar (dit skickar vi alla) och sen tyckte jag dom kunde åka till Borlänge och gå på strutsfarm.

Så till alla singelkvinnor där ute som vill hitta någon, bege er till SILVERDOLLAR DEN 6 DECEMBER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hjälper dig gärna med att måla! fast M hjälper säkert också till ;)

2008-10-21 @ 18:30:26
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Therese (Sälen...)

Hej Anna!

Längesen vi träffades nu!

Jobbar du kvar på byrån?

Har länkat till din blogg, hoppas det är okej?



Ha det fint!

Kram Therese

2008-10-21 @ 19:18:06
URL: http://tessaslivibokstaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0