Jobbdag idag

Börjar jobba kl 11 idag.
Jag o S ska jobba ensamma så vi får väl se va de kommer in för galningar idag. Återkommer med info senare.

I lördags va de förfest hemma hos B, sen drog vi vidare på en förfest i Åhlénshuset. Men jag ville ut o dansa så det bar av till SilverDollar. Va riktigt mycke folk ute trots att det va helgen före löning.
Det va en liten stackare som va trubbadur och underhöll alla alkolholpåverkade som glatt hoppade omkring.

Men jag tror jag börjar tröttna på utelivet. Orkade med en timme sen ville jag till Pelles. Men det blev en stor besvikelse, skinktoasten blev brända och hamburgaren fick 2kg dressing på sig.
Fick ju lov att köpa hem mat till min sambo som snällt satt hemma med hunden.

Blir nog inte ens att vi går till Folkan i slutet på okt. Skönare å va hemma o kanske spela lite spel o dricka vin. Är nog bara så att man tröttnat på att det alltid är samma folk ute och tråkiga uteställen.
Mamma tyckte jag skulle starta upp en strippklubb här i stan, vet inte om det är lagligt så det får ligga på is tills vidare.
Men snacka om att det skulle bli succé!

Kommentarer
Postat av: Anonym

en strippklubb låter genialt :)! Skulle nog dra mycket folk, men vilka som skulle jobba där är nog svårare. Mina skintoastar var också brända, jätteäckligt.. hon den där tanten som brukar stå gör mycket godare mat. Han verkar inte kunna laga mat. Hänger gärna med på en hemmakväll med vin och spel, säg bara till! ;) föresten maten vi lagade blev jättegod, ni måste prova den! Och ha aivar till, en liten klick på sidan av tallriken. Idag har det bara varit jobb för mig, jobbade till ett, har köpt slingfärg idag :)! bamsekramar!

2008-10-21 @ 17:21:08
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0