LÖRDAG

Jaha nu sitter jag här på TB och tänker igenom gårdagens bravader, inga spyor, inge diskmedel i fontänerna, inge nakenspring på stan. Jo det är sant, vi var pensionärer igår jag o Bella, vi började tidigt sen tillslut vid tolv gick vi ut på Selmas. Efter 45 min åkte vi hem. Vi va inga partyanimals igår. Nää skärpning nu!
 
Såklart blev det Pelles!

Nu blir det jobb till halv två sen ska jag hem å ta en powernap innan bäbisen kommer vid fem ungefär. Sen ska vi va hundvakt åt Loppan.

Jag känner mig 100 år äldre idag. Avlivning vore kanske ett alternativ. Jag behöver klädnypor för att orka hålla upp påsarna under ögonen.
Och inte nog med det, grannens jävla SGUW)¤%(")¤Ut59w4tu094 väckarklocka ringer VARJE morgon, från kl 07:00  Då till problemet, den är på även på helgerna då han inte befinner sig i lägenheten, så i EN TIMME står den och tjuter!!! DÖDENS DÖD!!

Så där, känner mig lite mer lättad och behaglig nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

man måste få avreagera sig lite också gumman! Hädanefter får vi ha vinkvällar hemma hos er. I och med att vovvsingen behöver sällskap. Nästa helg är henrik borta också, så ja vill gärna ha sällskap :)!Så hör av dig om jag kan titta förbi! kram kramis

2008-10-04 @ 14:20:53
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0