Mystiskt nummer

Blev uppringd igår av ett telefonnummer från Peru. (+88213213608) De ringde bara en signal. Tror att det är dom som ringer och sen vill dom att man ringer upp så de får en massa pengar. Varför kommer man aldrig på en sån idé själv? Skulle ju tjäna storkovan.

Idag på tapeten så är det inget mer roligt än o tvätta.

Sitter nu med en Bärry yoghurt i handen. Monstret är nere på golvet och leker med ett tuggben.
Nu har han börjat sova med oss i sängen, så igår sov jag på rygg i 5 timmar då han låg mellan mina ben. Kände mig som en förstelnad mumie när jag vaknade. Konstigt att man har det i bakhuvudet när man sover att man har nån annan stackare man måste akta sig för så man inte råkar knipsa av huvudet när man vänder sig om.

Bella blev bra i håret, hon bjöd på kladdkaka o te efter blekningen. Så det är bara att hojta till så springer jag över och leker frisör så man får äta nå smaskigt. Hon är kung på kladdkaka!

Nä börjar få ångest över blekheten på kroppen, så nu måste jag kladda in mig med lite BUS.

Tja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, ja ring inte upp det numret bara! Slingorna syntes mer idag föresten, men vill nog ha lite ljusare, i think, men ska låta det vara en stund först! Du är allt duktig bakerska du med!

2008-10-15 @ 13:56:22
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0