Handikappade föräldrar ;)

Hade över mor o far på fika idag. Vi skulle ha en snabbkurs med deras nya mobiler som de blivit pålurade på COOP. Ni vet de där dryga försäljarna som står innan man kommer in. De tyckte iaf att de hade gjort värsta schyssta köpet.
Så vi satt i köket och pillade på dom, har lite smått huvudvärk nu då båda skulle byta ringsingnal samtidigt och det var som en hel orkester i 10 min innan de hade kommit på hur man skulle göra.

Ikväll blir det kinamat, har gått ner 1½ kg under den här veckan då man inte längre har tid att tänka på mat. Så ikväll ska jag äta upp de kalorierna som förlorats under de här dagarna. Annars brukar jag gå i kylskåpet minst en gång i timmen och hoppas på att det dykt upp nån ny spännande maträtt som inte fanns där halvtimmen innan. Blir ju så när man bara går hemma. Plus om man bestämt sig för att börja banta, då finns det inget annat som cirkulerar i skallen än vad som är det första man ska hinna stoppa i munnen.
 
Nu är jag sugen på att byta hårfärg igen, till lite olika slingor i blont och brunt.
Typ så här:


Eller så här:
   
  

Haha, det där va bara några varianter som jag haft genom åren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är söt hur du än ser ut anna, du passar jättebra i den hårfärgen du har nu :). Men jag gillar skarpt det andra kortet utav dom små! en liten sak till.. JAG SAKNAR DIG, och är SÅ glad att vi börjat umgås igen gumman. Du skulle bara veta. :) många kramar

2008-10-10 @ 18:44:57
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0