Skräckis

Kollade precis på skräckisen The midnight meat train. Den hade fått 7 i betyg på imdb. Skitdålig va den!

Nä om jag får välja så är det de här som är bra, bland de senaste jag sett:
The Strangers (satt på spänn bakom kudden över 1½ timme)
Cloverfield (ascool realityskräckis)

Sen tyckte jag  No country for old men va bra. Jag blir alltid så töntig när jag tittar på läskiga filmer. Sitter och har fingrarna för så jag bara ser texten. Sen är man alltid tuff när det är ljust ute och man vill inget hellre än kolla på film på kvällen. Men sen sätter den igång och man ångrar sig nå förfärligt att man kunde gå med på det.

Har en jobbig dag framför mig imorgon, 2 jobbintervjuer och sen veterinären med Rasmus.
Vill bara försvinna för ett ögonblick.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman, har du slut på pengar på mobilen? ;). Vill ju veta hur det gick för dig igår, berätta hur det gått idag också! hör av dig. puss och kram

2008-10-30 @ 13:08:20
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: M-L

nä! har du tagit ur håret, redan! det va som tusan! tänk att det skulle finnas nån som va värre än mig ;P

så då kör du på kortklippt nu alltså? som bilderna? sexyyyy, det tycker jag absolut! ;)

2008-10-30 @ 20:31:52
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0