Storhandling



Va till djuraffären igår också, köpte lite smått o gott.
En liten puffig hundbädd som vi ska köpa en mysig filt till.
Den minsta hundtröjan vi hittade som får duga så länge nu när det börjar bli lite kallt ute.
Sen såklart ett nithalsband, vi har inte bestämt oss va sötisen ska heta, kanske Ozzy så då passar det bra med nitar.
Idag bär det av till Borlänge där vi ska titta på matskålar och annat som saknas...

Börjar bli lite smått nervös nu när det närmar sig med stormsteg. Har nog inte hunnit med att smälta det hela.
Vi ska bli med hund!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm jo såg det nu :), 4 msk kakao ska det vara! sådär!

2008-10-01 @ 13:16:02
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-10-01 @ 13:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0