Tröööök

Sitter på jobbet, sista kvarten kvar!
Sen bär det av hem till massa alkohol och gottis som B lagat iordning.

Här på TB träffar man mycke roliga människor, man blir aldrig förvånad. En som ringde idag och frågade vart man kunde hyra linnedukar.( ! ) Vet inte riktigt vad det har med turistverksamhet att göra.
Fast jag har nog aldrig haft ett jobb som varit roligare. Man blir nästan lite hjärntvättad och accepterar alldeles för mycket för vad som är bra för en.
När jag blir gammal ska jag också ringa och terrorisera TB och va en dryg tant och fråga hur blåbären är i skogen, hur vädret va 13 juli förra året och om man kan sova över på häktet i Falun.

Sen har folk blivit väldigt smarta och ringer hit för att fråga efter en massa telefonnummer istället för att ringa nummerupplysningen som är så mycke dyrare. All heder åt svenska folket!

Mitt drömjobb idag är att jobba på ett stort lager nånstans där turister och dumma stadsbor (vet ej om det exicterar) inte förekommer...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaaa.., ja sant, men kul var det, eller hur?! Kom du upp i morse iaf? Tur att du inte har så lång dag. Jag gick upp kl 7 i morse och gjorde iordning mackor åt min älskling. kunde jag somna efter det, nehej, nu sitter jag här och ska snart ner på stan..hihi. puss puss

2008-10-04 @ 10:24:43
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kolla snart in min blogg.. håller på att lägga upp bilder ;)

2008-10-04 @ 10:25:33
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

öhmm det vet jag inte..höhö!..är du säker ;)

2008-10-04 @ 10:44:48
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0