Nya bilder


Har varit runt på många ställen idag. Började med att hämta ut mina linser och 2 valpböcker. Sen en massa grejer till Halloweenfesten imorgon. Hittade ingen dräkt till Rasmus så han ska va hiphopkung imorgon.
Jag o min sambo har börjat med temamat på fredagkvällarna. Då har vi bestämt för att ha ett nytt land varje fredag som vi gör recept efter. Ikväll blev det italienskt, Kycklingfrickasé med klyftpotatis och ruccolasallad. Som förrätt blev det rostat lantbröd med vitlök, olivolja, tomat och havssalt. Var så jävla gott!!
Nästa vecka blir det vietnamesiskt.

Här kommer lite bilder från de närmsta dagarna som gått.


Här är vi ute å åker bil.


Ute på skogspromenad.




          
Den coola luvtröjan som blir outfiten imorgon på halloween.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefina bilder! och vad mysigt att ni har temamat på fredagar. vi ses snart! ha så kul i kväll! jag har satt kameran på laddning. Många kramar!

2008-10-25 @ 09:30:51
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: linn med tjejerna

ååh jag älskar han.... han kan man ju trampa på!!;) älskar er!!!...

2008-11-11 @ 16:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0