Vanlig dag på jobbet

Jobbade länge igår, från halv tio till halv sju. Orkade ingenting när jag kom hem. Så vi delade på en pizza. Inte fullt så farligt alltså!

Igår kom det in ett gulligt gammalt par som gick runt och skulle hämta lite broschyrer, jag frågade om de ville ha en påse men gubben sa att han va bäraren så de behövde ingen. Han sa att män bara är till för att betala och bära saker. Då sa jag att jag skulle skaffa flera stycken. Då skrattade alla. Sen sa gubben att hans tant behövde egentligen två stycken, en till var arm när det va halt ute. Då sa jag att det skulle bli trångt i sängen. Då skrattade bara jag.
Tror att dom stackarna trodde jag pratade om sex....

Jag ska va tyst nu framöver...

Idag ska vi hem till svärfar och gratta honom efter att jag jobbat heldag. Sen ska vi åka hem och sova, då de nya sovtiderna har blivit väldigt tidiga, somnar typ halv nio på kvällen. Sen måste jag ha klockan på ringning så jag kommer ut med vovven vid elva.

Få se om jag somnar på förfesten imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får INTE somna på förfesten i morgon snuttan! ;)

2008-10-17 @ 14:34:51
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0