Vilken pärs...

...att gå ut med hunden när det kommit så mycket snö. Han försvinner helt och vi har inte hittat nått bra täcke som är så litet. Måste vara varmt och vattentätt. Så alla ute tycker väl att jag är värsta djurplågaren som drar runt på det lilla skräpet för att han ska bajsa. Så idag ska vi nog bege oss till Borlänge. Nu förstår jag varför dom inte säljer så många chihuahuahundar i mellansverige och norrut. Inga vinterhundar direkt. Ser ut som man är ute och går med ett koppel.

Bytte till vinterdäcken igår som tur är. M fick vara ute å fixa det medans ja satt inne i värmen, rättvist ska de va! ;)
Det har varit tuffa dagar som gått, 3 jobbintervjuer på 2 dagar. Är helt slut, hoppas bara på att det kommer gå bra. Gör det de ska jag köpa champagne!

Har beställt klipptid nu och ska dit på tisdag. Har sån jäkla beslutsångest, blir nog en variant mellan Pink och Rihanna. Konstigt att jag inte tappat håret än, får sätta i löshår till sommaren sen då är det fint å va långhårig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0