Skäms på mig

Mjaaa ni har väl förstått varför jag hållit mig borta från bloggen. Jag har syndat! Och inte lite heller.
Tappat kontrollen helt.

Måste skylla på att det blev 4 dagar med en massa, hundkalas, kräftskiva och att vi jobbade helgen. Jag hade ju lyckas gå ner 1 kg på den där veckan när jag var som duktigast. Ååååååå hata hata hata kaloriefylld mat!!!!
Och nu har jag gått o blivit förkyld också, halsont o feber. Då är det svårt att hålla sig i skinnet.
Men nu imorgon ska jag ta tag i det igen. Det går ju verkligen bara man vill. Hela den här veckan har varit mat, jag har gått upp 1½kg bara på den här korta stunden.
Så var det fest i fredags o då hinkade man ju i sig alkohol och snacks. Igår, förkyld o bakfull = hamburgare.

Nääää nu ska gravid/öl/hamburgarmagen BORT!!!!!!


 

Rasmus med rosett o hans tårta på kalaset! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ja du inte lätt när det händer en massa saker, då blir det svårare att håla sig i skinnet...sen e det ju vattenfestivalen nästa helg då blir det väl lite alkohol:)å kanske vi skulle grilla om det blir bra väder.....kramar

2009-08-09 @ 16:36:24
URL: http://monix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0