fortfarande måndagsångest

Jaha hur har din dag varit Anna?
Jo tack, kollat på film, haft ångest, kollat på film igen och sen haft lite mer ångest.
Jag hatar söndagar.

Man räknar bara ner timmarna tills man ska lägga huvudet på kudden och det sen är måndag när man öppnar ögonen nästa gång.
Har tryckt i mig sockerkaka(som jag bakat helt själv), hamburgare(som jag har lagat helt själv) och sen bara haft sug på en massa annat. Marängsviss skulle inta va helt fel nu.
Har man tråkigt,  vill man äta. m å s t e  s k a f f a  e n  h o b b y 

Igår va de ju alla hjärtans dag (som om nån skulle ha missat det?) 
Jag fick en rosa champagne, en ny neccesär och en liten nalle av min sambo. Han fick (av mig) plaska med fötterna i en hink och dricka en naturdiet.  Kärleksfull som jag är.

Jag längtar till våren. Nu är jag trött på stora jackor, snö i skorna och snoriga näsor.
Fram med skön sol som värmer, knoppar på träden, fågelkvitter och grusfria vägar.
Det bästa av allt är när grannen klipper gräset och det luktar sådär gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman, i miss you! jobbar du i helgen?? Vad gör du på fredag? puss puss

2009-02-19 @ 10:42:04
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: tessa

Kommer du och Moncan ikväll på Mariornas fest?

Isf ses vi där :)

Kramar

2009-02-21 @ 14:49:37
URL: http://tessaslivibokstaver.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Anna Panna! Lite undran bara... har du gjort din blogg själv? Kan inte du hjälpa mig? Min e sååå ful och tråkig! Din e ju jättefin! Tack för sms:et på min födelsedag förresten! :)Verkligen schysst va! Kram

2009-02-25 @ 13:23:52
URL: http://malinmossberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0