Uscha mej

Gjorde mitt största misstag för några veckor sen. Fick en sån där snabb desperation att klippa mig hos frisören.
Bokade tid på nya stället i stan (gamla porraffären) och hade med mig 2 bilder på hur jag ville ha det.
1 timme senare går jag ut med gråten i halsen och börjar planera vilket självmord som är bäst när man vill ha snabba resultat.
30 timmar levde jag med mössa innan NÅGON fick se mig. Jag kunde inte ens se mig själv i spegeln utan att jag fick kräkreflexer. Det blev kortare än kortast och inte alls som på bilden. Frisören va jättegullig och sa att jag skulle komma tillbaka om 10 veckor igen. Jo jävlar tänkte jag och funderade en snabbis på om jag inte skulle bränna ner stället.

Tror inte jag gråtit en enda gång efter det utan jag har bara accepterat det och dragit lite i håret varje dag för att det ska växa fortare. Tror hon gjorde en lobotomi på mig med saxen.

Absolut SISTA gången jag går till en frisör. Jag kommer fortsätta klippa mig med nagelsaxen och se ut som en fraggel.

Kommentarer
Postat av: Emily

Ojojoj...Vad kul du skriver, jag låg dubbelvikt här och såg riktigt framför mig hur du hatade frisören..

haha som en fraggel..du är för rolig!!

fortsätt skriv, det är kul att läsa din blogg!

kramisar

2009-03-13 @ 06:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0