22:16

Precis kommit hem från jobbet. Är hungrig!!!

Men jag har lyckats hålla mig hela dagen. Men vi bestämde oss för att äta lättare luncher för att klara av att jobba.
Så det blev soppa med ett fullkornsbröd.
Sen blev det frukt på jobbet. Annars hade jag svimmat lite (ganska överdrivet)

Drog bort lösnaglarna idag, ser ut som om halva naglarna försvunnit från fingrarna. Jag svär varje gång att aldrig mer sätta på mig sånna. Men sen glömmer jag bort det som alltid.

Nu blir det kokt ägg till sen kvällsmat.
Bra att man ska jobba hela veckan, då har man annat i tankarna. Förutom idag när jag tänkte på falukorv med makaroner, köttfärssås med makaroner, pizza, kokt ägg med majonnäs, gravad lax, flygande jakob, pasta med tonfisksås, tacos, hemmagjorda hamburgare ...behöver jag fortsätta?

vilka konstiga grejer man vill ha när man inte får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0