Avi från posten

Wiii....idag ska ja hämta ut mina nya jeans. Höga i midjan som attan. Fiint...synd bara att man är ett år efter när de började tillverka dom små liven. Jag hade inte riktigt bestämt om jag gillade dom eller inte. Men vad kan vara bättre för fläskmagen än ett par höga jeans som drar in skiten. Där kan man gömma allt....från fett till fickplunta. 

Frågan är bara om mitt fläsk får plats. 


Idag startade den här dagen dåligt. Är fortfarande på dåligt humör. Jag vaknade vid sex imorse och kunde inte somna om. Man vrider o vänder på sig, på eller av med täcket, för kallt eller varmt. Precis när John Blund närmar sig så sätter grannens väckarklocka igång. Jag trodde han skulle stänga av den snabbt då vi varit duktiga att sätta en lapp på dörren för ett antal veckor sen. Men den stod och tutade lääänge läänge. Jaha då är han inte hemma då tänkte jag och svor. Men efter en halvtimmes tutande så går han upp o stänger av den (!?!?!) EFTER EN HALVTIMME utan uppehåll. Sen när det blir lugnt och skönt i sisådär 10 min så sätter den igång igen och ringer......en halvtimme till. Gubben måste vara hjärndöd. 
Vi har hittat honom sovandes i trappuppgången med sin nyckel i grannens dörr. Där hade han suttit hela natten, aspackad. Sen en kväll senare så kissade han utanför huset och gick sen upp och spelade hög raggarmusik hela natten. Och folk klagar på ungdomar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0