Fredag kväll

Nyss tittat på Appaloosa, den va bra. Sådär mysigt manlig.
Vi har gjort en packt att vi ska äta upp allt vi har i frysen nu innan vi köper nytt. Fick sitta med en gammal falukorv och snabbmakaroner till lunch. Har vi inte ätit på 1½ år. Så det smakade faktiskt bättre än jag hade trott.
Men tyvärr har vi många falukorvar i frysen så vi kommer nog hinna äta oss trötta på det innan helgen är över. Våran frys väller över av korvar och kantareller. Najs.

Ville bara säga att jag kommer sakna dig B. Nu när du åker till storstan Falun. Men jag kommer dit och lever rövare där med dig.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer sakna dig med, men kommer ju hem så ofta jag kan också!

2009-01-17 @ 12:41:22
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0