Godnatt

Ska snart gå o lägga mig.
Har inte hänt så mycket i mitt betydelsefulla liv. Har bara jobbat. Mesta delen av tiden. Druckit mina underbara naturdieter och ätit lite extra tilltugg som råkat halkat ner i strupen. (Makaroner med köttfärssås, ägg, frukt & 
McDonalds(!?))

Idag åkte håret ur. Orkade stå ut med det i 7 hela veckor. Skönt med kort hår på jobbet. Slippa stå å dra o slita i löshåret varje morgon.

Hackade tomater igår, det resulterade med ett hackat finger. Så nu är pekfingret ordentligt omplåstrat och jag får aldrig mer röra en kniv för M.

Imorrn ska M ut å åka snowboard me en annan M i Borlänge. Jag själv ska jobba lite. Känner inte alls nån avundsjuka........

Fick ett fotbad idag när jag kom hem. Var väldigt uppskattat av mig.
Vi har varit tillsammans i 1½ år idag. Lyxade till det med en fullkornsmacka för att fira det. Grattis att vi orkat stå ut med varann så länge!! ;)


Godnatt alla! Nu åker pjamasen på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0