Goodmorning

Känner mig riktigt på hugget idag.
Ska snart slänga ihop en naturdiet och bänka oss framför en film. Blir Appaloosa idag. Hört att den ska vara bra.
Igår tittade vi på The Curious Case Of Benjamin Button. Den va riktigt bra förutom att den inte var textad så jag med min ypperliga engelska hängde inte riktigt med alla gånger. Men Pittan tittar man ju mer än gärna på, med eller utan text. Men de pratade faktiskt väldigt otydligt många gånger. (Måste ju skylla på nått)

Idag blir det en vanlig, lugn fredag (med pizza). Kanske sticker över till T imorgon på fest. Skulle tydligen bli ett gäng där. Få se va de andra säger.

Jag hade velat åkt till Borlänge idag o kikat på en sängstomme. Men det blir nog så att vi köper en på ikea. Har annars hittat en fin på Ellos...men 500kr i frakt är lite saftigt. Blir nog en vanlig Malm-säng, men den går ju att göra fin om man köper bakom-hyllan(så det blir som ett nattduksbord) och sen har en hylla ovanför sängen också.
Imorgon ska vi åka och titta på hus. Ett fint ett. Hoppas man vill ha det.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0