Men nääääääää

Tror ni jag kunde ha byxorna eller?? Näää hahaha...det fattas typ 1dm. Det va väldigt bra för självförtroendet.
 
Jaha va ska man då ha på sig? Det blir att gräva igenom hela garderoben. Ändå hittar man inget. Suck o stön!
Va jobbigt allt blev. Blir till å ta en sopsäck.

När vi tittade på huset idag va de ungefär 15 andra familjer där också. Så det blir nog inget med det. Man fick trängas överalltid för att kunna se nånting alls. 
Hoppas på att det blir roligare ikväll. Blir fest hos M på högberget. Jag har laddat kameran för att ta en massa snaskiga bilder. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hello Anna! Tänkte bara tala om att min diet gick fullständigt åt helvete den med! :) Men hellre tjock och glad va?;) haha. Usch jag klarade nästan sju hela dagar! Sen dess har jag ätit semlor, chips, öl och massa fet mat:)Någon självbehärskning har jag då aldrig haft! Men vi kan väl vara tjocka och fina när vi ses ist!

2009-01-17 @ 17:27:37
URL: http://malinmossberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0