Mysfrukost



Har precis ätit frukost och spelat Alfapet till det. Mysig start på lördagen!

Kommentarer
Postat av: M-L

hallååååååå!! vafan jag har väl knappt nå småslantar kvar på den där jävla mobilen så jag svarar här nudå ist! ooooooch bättre sent än aldrig!! HAHA! jo, tarja är skitsugen... och såg att bella skrivit att hon va sugen till tarja? vi kan väl köra ihop oss nånvart då? vafan... lite vin går väl alltid ner ;)

2009-01-03 @ 11:22:42
URL: http://mls.blogg.se/
Postat av: M-L

tarja vill helst inte vara hos sig för karln kände sig lite krasslig... haha, annars vet jag inte alls. har du hört nått hur moncan ska göra?

2009-01-03 @ 13:53:22
URL: http://mls.blogg.se/
Postat av: moni

Tack förigår gumman,jag hade väldigt skoj så du vet...kul med tjej fest,får vi se till att ha igen:)

Idag e man ganska bakis men smällar man får ta...hoppas du mår bra.kram

2009-01-04 @ 11:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0