Ändra mitt liv.

Jag har bestämt mig nu.
Jag måste ta kontroll över min vikt innan jag börjar hamna inom FET på skalan. Det går inte att skoja bort det längre. Om jag vill leva och må bra länge så måste jag ändra på mina vanor.

Den stora feta sanningen ska fram nu. Vågar inte lägga ut min vikt här än. Sen gymnasiet har jag gått upp 15 kg. Varför?
För mycket skräpmat och godis. Jag har aldrig tränat och kommer nog aldrig bli en sån som älskar att röra på mig.
Så mycket sitter i vad jag stoppar i mig och hur ofta. Träningen kanske kommer eftersom.
Ska använda mig av bloggen, i ett sista försök att ändra mig.
Skriva upp varje dag vad jag ätit och hur många kcal det är. Det är nu det börjar. Finns ingen återvändo.

Det här är på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Lycka till, jag tror du kommer fixa det förr eller senare. :) Det är en sån skön känsla när man känner att man kommit över på "andra sidan" och inte kan tänka sig att man vill fortsätta leva ett ohälsosamt liv. :)

2009-08-09 @ 01:01:15
URL: http://mydearyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0