Tapper igår

Mjaa det var inte långt ifrån att vi åkte till McDonalds igår. Mattias låg och kved efter mat (han blir alltid döende när han är hungrig) igår kväll. Jag va skithungrig efter den lilla portionen med fisk på kvällen. Men sen tänkte jag på alla hjärtkärl sjukdomar och matlusten blev som bortblåst.
Haha, det är verkligen så att man glömmer bort alla varför och måsten när man är hungrig.  Alla smala snygga modeller som man brukar googla på som gör att man svär högt med gråten i halsen och lovar sig själv att ALDRIG mer sätta tänderna i en hamburgare.

Men jag klarade mig!!! Idag är en ny dag och nya mathinder som kommer dyka upp. Speciellt när det är fredag. Men vi ska jobba hela helgen, blir lättare då att hålla sig i skinnet. Gäller bara att planera som aldrig förr.
Första vägningen blir på måndag. Kanske har försvunnit ett halvt hekto eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0