Viktklubb.se

Japp. Där registrerade jag mig idag.
Mitt mål: 12 kg
När: Nångång i oktober ska jag ha lyckas ta mig dit.

Jag ska ligga på 1380 kcal per dag. Idag kommer jag lyckas ta mig till 1304 om jag inte lägger till nån frukt eller så.

Frukost: 1 kokt ägg, 2 falu rågrut, 1 msk räkost, 1 kopp kaffe med mjölk = 232 kcal

Lunch: Viktklubbens köttfärssås med fullkornsspagetti = 532 kcal per portion (Var faktiskt väldigt gott också!)

Mellanmål: 2 dl proviva blåbär, 2 dl a-fil, 0,5dl hallon och 0,5dl blåbär och en msk honung = 312 kcal

Middag: Fiskgryta Citron från Weight Watchers = 228 kcal

Nu håller jag på att vika in tvätten som legat och skrumpnat på golvet. (Motion=10kcal) höhö

Mattias är på jobbet, imorgon är han ledig så då ska vi greja klart i köket om vi orkar. Alla luckor, diskbänkar och kakel är på plats. Vi har satt upp pärlspont på väggarna i vitt och sen målat köksmöblerna vita. Blev riktigt fräscht och ser inte ut som ett sterilt gammalt lasarett. Blir faktiskt mysigt och varmt fast allt blir vitt vitt vitt!!!

Rasmus har gått från fullblodshingst till tråkig valack av två snitt med kniven. Pungkulorna ligger nu på nån soptipp i sverige och agerar fågelmat till hungriga fiskmåsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0