Tradera igen

Jag la ut 5 plagg och blev av med 4 st.

Vet inte riktigt om det är värt att hålla på att sälja på nätet. Jag är ganska blåögd när det gäller porto och grejer.
Om man räknar plus minus noll så tjänade jag ihop 150kr, kläder som från början va värda en 1500kr. HEHE, jag är en riktig affärskvinna. Ska jag hålla på i den här takten så har jag löshår till sommaren 2010.
Jag har bestämt mig själv för att jag måste tjäna ihop pengarna till håret och inte ta av lönen.

Men det positiva är ju att håret hinner växa ut innan jag har skrapat ihop lite korvören.

Förkylningen fortsätter att härja.
Näsan är så tät så det låter som jag kört upp 2 tamponger i borrarna. Jag andas så högt med munnen (enligt Mattias) så han tror att jag sitter och sover överallt.

Jag har iaf kommit på världens bästa idé. Jag ska uppfinna en nässpray som tar bort luktsinnet, för när man är tät i näsan så känner man ju ingen smak på maten, då tappar man alla hungerskänslor och kan tugga på sitt salladsblad utan grimaser. Världens bästa diet är påkommen! Jag kommer bli rik!!!

Kommentarer
Postat av: malin

JAg köper näsprayen direkt! :) Fast jag tror att jag ska uppfinna någonting som häftar ihop munnen i tre veckor i taget.. ända sättet att hålla ut en diet! :)

2009-11-11 @ 11:58:28
URL: http://malinmossberg.blogg.se/
Postat av: Bella

Absolut, ska nog allt få dit några bilder. Vad händer i helgen då? Jobb eller?



kram kram!

2010-03-18 @ 15:02:20
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Bella

Jaaa.. den blev som ny med den lille rosetten! pöss och kram gumman!



Ska inte du börja blogga nu igen då :)?

2010-06-07 @ 19:05:47
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0