Fisk

Mattias är helt lyrisk, för han har kommit på att man kan fiska.
Det är allt han pratar om nu, fiske, whiskey o cognac. Så vi har mycket gemensamt nu...hmmm....

Men tyvärr fick dom ingen fisk igår, fast de va ute till elva igår kväll. Sen skulle han gå ut med hunden och kom aldrig in igen efter en stund, då hade han smitit upp till mina föräldrar och satt å åt skinkmacka o drack öl. Så jag blev lite arg eftersom jag setat o blivit orolig.

Idag blir det pingstkyrkans loppis igen. Få se om man kan göra några fynd. Synd att det inte blir loppis på lördag. Vet att Gammelgården inte ska ha, men jag är inte helt säker om Hammarbacken.

Sen kl 18 ikväll kommer svärföräldrarna, då blir det trerätters meny.

Förrätt: gubbröra och knäckebröd
Varmrätt: Oxfilé med champinjoner i grädde och vin, serveras med färsk pasta
Efterrätt: Jordgubbstårta med grädde och maräng

Nej nu måste vi börja plocka ner saker i förrådet som står i hallen.


Kommentarer
Postat av: svärmor

mmmmmmmmmm.....ALLT smakade RIKTIGT bra..Tack för en trevlig kväll !!!

2010-06-27 @ 21:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0