H&M

Idag kom äntligen min tröja från H&M som jag väntat på i 2 månader. Med min tur så har jag väl lyckats hinna gå upp i vikt så magen putar ut genom knapparna. Men det tänker jag inte lägga upp nån bild på, till allas besvikelse...hehe...

Vi hämtade även ut veckans matranson. 3 förpackningar med Twinfast, det är faktiskt skitbra att ha hemma om man skulle bli hungrig och måste ha mat snabbt. Så vi äter en lagat måltid om dagarna. Mattias har lyckats gå ner 4 kg. Duktig gubbe! Själv har jag lyckats stå still. Duktigt Anna!

Det som är bra med twinfast är att den bara innehåller 90 kcal per portion och den är GI vänlig. Plus att om man råkar vänta med att dricka den (som jag råkat göra ett antal ggr) så hinner den tjockna och man får typ äta den med sked. Så den blir tjock i magen och man känner sig mätt längre.

Vi jobbar eftermiddag den här veckan och avslutar som vanligt med mördarhelgen som innebär två 12 timmarspass. SEN FRIIIIHEEET!!! i 4 veckor. Then back to reality!

På fredag ska jag träffa Bella, ska bli jättekul! ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Yeeaah baby! hihi.. Kul på fredag! Vem fasen orka träna i denna värme. Usch, får sikta på att få bort magen till jul iaf..hihi! Slutat äta sötsaker nu iaf! En bit på väg ändå! Kramar!

2010-06-16 @ 16:25:36
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0