Lantlig inredning

Jag är så sugen på att det ska bli lördag så jag kan sätta klorna i loppisarna som är i Ludvika.
Jag har kommit på att min böjelse är lyktor. Inte skor, väskor eller nagellack som vanliga tjejer inte kan få för många av. Utan jag är väldigt svag för vackra lyktor och lanternor. Lite onormal alltså!

Min dag är fulländad när jag får gå runt i mysiga butiker med inredning. Jag älskar att gå runt på Mormorshus och sen åka vidare till Fagersta Gammelgård. För inte så länge sen så var vi på en inspirationskväll hos Mandelblom som ligger i Sörvik. Snacka om att den tjejen hade fint hemma. Man blev helt knäsvag.

Mattias och hans pappa har startat klubben VÅGA VÄGRA VITT, då deras fruntimmer använder alldeles för mycket vitfärg. Tur att det inte är dom som bestämmer hemma.

Annars så mår jag bra, har tagit en liten paus från bloggandet. Ehm några månader eller så. Men nu känner jag att kreativiteten börjar komma tillbaka.

Om några dagar är det semester, då bär det av till Stockholm i två nätter och sen Lysekil i tre nätter.
I samma veva blir det Midsommarfirande och Ludvikafesten. Åh så jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0