Loppisrundan

Hittade en massa krafs som jag drog med hem till Mattias förtjusning!


En ny Espressokokare, då våran andra möglat! 30 kr


4 servettringar 10 kr


En ganska så stor lykta ( som ska målas vit ;) ) 50 kr


En stor gjutjärnsgryta 150 kr

Sen var vi in en snabbis till Holm of Sweden (tror inredningsbutiken heter så). Var nära på att köpa med mig ett stort golvskåp men blev dumsnål och köpte med mig en bautastor lykta som jag prutade ner till 500 kr. Men den har jag gömt undan hos mamma o pappa tills jag vågar berätta det för Mattias eller om han råkar få syn på mitt inlägg här och får veta det den vägen.  Haha ;P Shopoholic nån?


Kommentarer
Postat av: Mattias (Kan också läsa)

Nu blir det snickarboa !

2010-06-15 @ 12:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0