Puffiga ögon

Ja idag har jag störst ögonpåsar i stan. Satt o grinade till Vickan och Daniels bröllop. Skulle ha lagt mig i tid tänkte jag men det blev senare och inte många timmars sömn. Så idag känner jag mig ganska förstörd o pluffsig. Tror jag var lite extra känslig igår, då jag satt på jobbet och grinade till uppdateringarna om bröllopet på aftonbladets hemsida. haha

Det var ju jättebra att man kunde gå in på SVT-play och kolla in bröllopet igen då vi var på jobbet till kl 18. 
Sen när allt lugnat sig så började det igen när Daniel hade sitt stora tal vid 23 tiden.  
Jag tycker det är så romantiskt och vackert med bröllop. Man blir lycklig av att se andras lycka.

10 timmar kvar på jobbet. Sen börjar en ganska intensiv semestervecka. Detta ska hinnas med:

- Rensa hemma i lilla rummet, och städa lägenheten. Plus att förrådet ska rensas och en hel del ska till tippen.
- Tvätta
- Åka till Leksand och hjälpa till o klippa gräset och bära möbler
- Bjuda Mattias föräldrar på middag på torsdag
- Helst hinna fiska en dag
- Vill gärna åka till IKEA också
- Kanske orka göra slingor att mitt nyinhandlade löshår och sätta i det till midsommar
- Städa bilen

Jäää va roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0