Shopping

Var in till stan idag och gick runt på Pingstkyrkans loppis och Vitt & Vackert. Hittade lite saker som fick följa med hem. Var in en snabbis på Blåklockan också, dom har ju så fina saker och blommor.


Det var bara de här små burkarna jag hittade på loppisen.
Tänkte ha kryddor i dem.





På Vitt & Vackert hittade jag den här hyllan som ska hänga i hallen.
En liten lykta, ett sött hjärta och en ny hållare till hushållspapperet. ;)


En liten kruka som jag satt min hjärtblomma i.


Sista natten nu som kommer. Sen bara 7 arbetsdagar kvar innan semestern. Jippiii!!!

Till helgen hade jag tänkt gå på Loppisarna på lördagen och sen ska vi fiska på söndag. Köpte en fin cognac till Mattias idag för plåster på såren för allt jag handlat. Han ska nog ta sig en avsmakare imorgon på den. Halva flaskan kommer väl ryka.


Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Vilka fina saker ! Du har så fint hemma hos dig! :) Det är så fint med lite chabby chic stil.

Hoppas allt är bra med dig!

Kram!

2010-06-11 @ 12:12:47
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0