Till hösten

Till hösten ska vi renovera det sista i lägenheten. Jag vill byta kakel i köket igen. Det vill inte Mattias.
Jag förstår honom då vi satt nytt kakel för bara ett år sen. Men så fort kaklet kom upp så blev jag missnöjd. Inte roligt att känna så. Trodde det skulle bli bättre när vi satt dit fogmassan så att det skulle bli lite ljusare, men inte det heller.
Jag ska ha vitt kakel även om jag så måste göra om det själv. hehe

Sen ska vi lägga nytt golv i köket, hallen och lilla sovrummet. Elen till diskmaskinen ska dras och en del av pärlsponten i köket ska limmas fast. Sen tänkte jag måla eller tapetsera om i båda sovrummen. Sen kan vi flytta till annat och börja om igen...hahaha...Mattias hotade med att vi hellre skulle flytta än att kakla om i köket igen.
En dag när han kommer hem så har jag rivit ner all mosaik, då kan han inte stoppa mig.
Åh va de kliar i fingrarna, vill helst börja nuuu!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hihi sötnos jag vill också göra om. Funderar på att måla ett rum nu redan i sommar. Har en massa tid till övers för det! hihi



kramar!

2010-06-14 @ 18:10:47
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det låter trevligt,,men lite arbetemmmmen va 17 =) Såg på arga snickaren att man kunde såtta nå skinor över kakel,,, såg inte alls dumt ut =) Ett litet tips bara............

2010-06-18 @ 20:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0