Tips

För dom som vill få vitare tänder.
Jag brukar bleka tänderna med Crest Whitestripes. Fungerar hur bra som helst!
Brukar finnas på Tradera för nån hundring bara.

Det fungerar så att man placerar remsor med gel på tänderna i en halvtimme åt gången. Det är olika för undre och övre käken. Jag brukar ta det ungefär varannan dag tills jag ser skillnad. Gör man det för ofta kan det ila lite lätt i tänderna. Men stor skillnad blir det. Är jättenöjd att jag hittade på det på nätet.




Köpte även den nya brun utan sol-sprayen från Loreal. Blev inte så mycket färg av den. Men det som är bra med den är att det är skönare att spraya på istället för att smörja in. Plus att det inte känns när sprayen sätter sig på kroppen. Den är hur lätt som helst. Och man blir inte brun på handflatorna om man skulle råka glömma att tvätta händerna! ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0