Vägningen

Jo just ja om nån nu är intresserad så sa vågen -1,4kg igår morse. Jag får nog känna mig nöjd med det då det inte får gå i rapidfart. ;)

Idag kommer det en Nisse som ska laga våran tvättmaskin, ska bli riktigt najs att kunna tvätta igen utan att det låter som jag har en stenbumling i maskinen. (tycker nog grannen också)
Sen ikväll kommer mina systerbarn hit, jag ska bjussa på pannkakor med extra tillbehör. Andra gången i mitt liv då jag får vara barnvakt, första gången var pyret inte så gammal och jag var 13 år och efter den timmen svor jag att aldrig skaffa barn då ungen skrikit konstant, hehe!

Nu sitter vi och intar frukosten, mini får havregröt med päronpuré och jag dricker en allevo och en kopp kaffe.
Sen sticker vi nog till Willys och inhandlar lite pannkaksingredienser!
Let the day begin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0