LCHF

Nu har vi kört en vecka med lchf, gick mycket bättre den här gången. Tror jag börjat med det 4 ggr förut men tröttnat efter bara nån dag. Nu har vi slagit personbästa med 3-4 dagar. Vi har haft huvudvärk och Mattias har känt sig trött och yr. Snacka om sockerberoende! Visst har vi fuskat med lite alkohol och igår åt vi chokladmousse (på lchf-vis) men nu är jag inte lika sugen på kaffebröd och godis och inte lika hungrig längre. Känns jätteskönt! Hoppas bara vi kan hålla oss så här nu och se om vågen pekar neråt. Vägde mig imorse och vet inte om det hänt nått för jag vägde mig aldrig innan vi började men nästa söndag ska jag se om bilringarna vågat släppa taget ett aning. Mitt mål är att väga 65-67 kg. Ett antal kilon kvar alltså! 5,5-7,5kg som ska ätas och röras bort. Nu jävlar kör vi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0