Torsdag

Begravning gjord, skönt! Jag hade bestämt mig för att inte gråta, efter första tonen på första melodin grät jag mest av alla. När allt var slut såg jag ut som en vampyr som nyss druckit blod, det vill säga illröda ögon och sminket på näsan var bortgnuggat av allt snytpapper. Tuva höll sig relativt lugn, vi fick underhålla henne med mina snytpapper, programblad till begravningen och hennes napp som åkte på golvet minst 10 ggr. Hon charmade alla och fick en mjukisdelfin från sin kusin Alfred och ett vykort från en snäll tant med en katt på. Den blev tillknycklad på 5 sekunder.
Resten av dagen har vi spenderat i soffan då bebis somnade så fort vi kom hem. Vi har kikat på en film och ätit varma mackor. Mest sitter jag vid datorn och försöker samla in inspiration till huset. Vi har stora planer för det lilla huset med den fina trädgården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0