Förrådet

Nu. Är. Vi. Husägare. Och lägenheten ligger ute, känns väldigt, väldigt pirrigt och jobbigt. Nu kommer jag behöva springa på toa tills visningen är över, det vill säga att jag kommer ha skavsår till fredag nästa vecka. På lördag ska jag sitta på loppisen, för vi har äntligen brottats med förrådet och hittat både det ena och de andra som jag tröttnat på. Blir massa kläder och lite inredningsprylar. Mattias håller på att sortera det som ska kastas på Björnhyttan, han har fått ovanligt med ork sen vi planerade att köpa huset, det gillar vi!! ;) Nu måste jag ta hand om min stortå som jag råkade tappa en plastblomsfan på så jag trodde tån skulle ramla av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0