Loppis

Jag hade väldigt kul på loppisen idag, pappa och jag delade på ett bord. Försäljningen gick bättre än väntat så nu vill jag sitta fler gånger. Skitbra att rensa ur nu när man ska flytta. Imorgon ska vi på kalas och sen ska jag upp till sommarstugan och hämta hem en barnsäng till tuvis. Vi har så mycket plats i hennes rum så vi måste fylla ut med nått när vi ska ha visning. Styla lägenheten är ju det roligaste av allt. Så jag ska bädda iordning den med mycket kuddar och täcken och sen sätta hennes sänghimmel ovanför. Ska försöka hinna måla om den också för just nu är det en målad seriefigur vid huvudändan och jag vill hellre att det ska stå en text där. Det blir "Godnatt vår skatt" för det säger vi varje kväll när hon ska sova. Nej nu ska jag också slänga ihop mina påsiga ögon och skynda mig att sova för snart är det morgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0