Studievägledning

Var till studievägledaren Erik igår på högbergsskolan för att kolla på möjligheterna att plugga till sjuksköterska. Kan ju säga att det var rätt kört för min del. Måste läsa in naturkunskap 2, inte så omöjligt men betygen räcker ju inte långt. Min möjlighet var att söka in genom högskoleprovet och där är det nog också rätt kört för mig eftersom matten är helt som bortblåst från hjärnan. För att komma in genom betygen bör snittet ligga på 17.0 och högskoleprovet låg på 0.7. Kollade lite på högskoleprovet på studera.nu och insåg ganska snabbt att mitt tröga huvud kommer sätta käppar i hjulet. Fan va trååååååkigt!!!!! Jaha vad ska jag bli nu då när jag blir stor?


Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Vad tråkigt :( ! du hade blivit en jättebra syrra ! Hoppas allt löser sig i slutändan och att du blir nöjd med det arbete/ utbildning du får :)<3

2012-07-13 @ 15:37:50
URL: http://nikoninan.webblogg.se
Postat av: Annika Kullman Höök (Mattias faster.....låter som en gammal kärring.....men jag glömde att det är ju det jag är)

Det är klart du kan bli sjuksköterska! Låt det ta tid, men ge inte upp en sådan dröm!! Börja med matten om det är kruxet.

2012-07-23 @ 10:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0