Första dagen

Herreminje vilken dag. Det började igår kväll med att vi blev oroliga för pelletsbrännaren, att inte den funkade som den skulle. Så Mattias sprang upp och ner i natt med ficklampan i högsta hugg. Såklart försov han sig till jobbet så det blev rapidfart ut till bilen och iväg med en väldans fart. Jag och Tuva plockade in en massa i köket innan syrran kom på besök. Sen kom mamma och min systerson och efter det mina svärföräldrar som tätt följdes av Mattias bror och sambo. När de skulle gå kom syrran igen med den äldsta av sina barn som ville se huset med sin kille.

Så idag blev det fikabröd och dejavu känsla från när man kommer hem från bb med nyförlöst bebis. Alla ska hälsa på och det känns hur mysigt som helst.

Ikväll blev vi lyckliga när vi hittade en antennsladd och fick in några baskanaler på tv:n :)

Nu är det bara det där körkortet som saknas och skaver som skoskav och jag vet att jag är tvungen att fixa ett sånt annars blir det jobbigt här ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0