Freeeedaaaag

Hittills har jag och Tuvis jagat dammtussarna och plockat in lite kläder i min miniwalkincloset. Vi fick också jaga Rasmus på gården eftersom han skäller på allt som rör sig och låter och det känns lite tidigt för att grannarna redan ska tröttna på oss och vår skälliga hund ;)

Tuva däckade efter allt städande och ligger nu och sover förmiddag. Jag sitter och försöker lägga upp en budget för badrummet. Kostnaden kommer bli dubbel mot va vi trott från början. Det är just de små detaljerna man glömmer och de som gör att de drar iväg och en skopa otur.

Det gick bra för rörmokarna. De var här i 4 timmar och drog om rör och tog bort element. Kul när den räkningen kommer lagomt som julklapp till mig och Mattias! God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0