Kvällsmat

Ska snart börja med kvällsmaten så snabbt miniargbiggan tillåter mig. Så fort hon får vara på golvet och jag ska börja med annat blir hon ledsen. Mattias är på Björnhyttan och slänger badrumsgrejerna. När han kommer hem får han ta henne så jag får fixa mat och disk. Och snacka om att det behövs en rejäl omgång städning också.

Papperen blev påskrivna idag så nu kan vi lämna lägenheten bakom oss. Känns jätteskönt!! Och Mattias pratade med rörmokaren så han kommer förbi imorgon och kikar på vad som behövs göras. Ett steg i taget blir det. Måste komma ihåg att sätta Tuva på väntelistan till dagis också.

Idag hade jag turen och få bjudlunch hos syrran innan vi skulle till banken. Kändes väldigt vardagslyxigt!
Ojoj nu hittade Tuva tv-dosan och försöker spela in nått, hej!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vad härligt allt låter! Ni har fullt upp och är på G med nya projekt :).
Jag var på intervju för en förskola här i Ludvika idag :) Kändes riktigt bra! Får besked denna vecka! vågar inte hoppas för mycket. Hihi..
KRAMAR

2012-10-15 @ 19:46:53
URL: http://www.bellaellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0