Nu händer det grejer

Igår var mattläggaren här och la in golvet i badrummet. Han skulle komma idag och sätta upp väggarna så jag väntade och väntade, tillslut på eftermiddagen hörde jag att han kom upp på vår trapp till huset och lämnade av saker men knackade aldrig på. Så tillslut gick jag ut för att kolla vart han tog vägen och då hade han åkt?! Vi har inte hört av honom efter det. Skummare än skumt!
Jaja få se om han dyker upp imorgon. Blir säkert så då vi redan har fullt upp på förmiddagen med en diskmaskin och fläkt som ska levereras hem till oss. Och så kommer det en tjej som ska köpa våra köksstolar. Så då är det väl lika bra att vi slänger in en mattläggare på det också. ;)
Fick besök av mina föräldrar idag, alltid lika trevligt. Annars har vi sysselsatt oss med målning av köksluckor, väggar, lister och bröstpanel.
Imorgon hade jag även tänkt börja måla ett skåp jag fått efter farmor som ska stå i köket. Nu kommer snart Mattias hem från jobbet sen blir det läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0