Möhippa

Gänget kommer och överraskar. ;)
Cowboysar-tema.
 
 
 
 
 
 
 
 
Åker mot Borlänge och startar med Linedance hehe ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen blev det grillning av korv och mashmallows och vita bönor till det. Haha grannarna trodde vi var galningar och stod och smög bakom gardinerna. ;D
 
 
 
 
 
Efter grillning blir det bowling till min stora glädje, självklart lät dem mej vinna. ;P
 
 
 
 
Lasergame stod på schemat efter bowlingen. Gick skitdåligt, trodde jag var värsta Laura Craft. Men jag kom näst sist hahahaha
 
 
 
 
 
Vi avslutade tillsammans innan utgången i Ludvika med att äta på Broken Dreams i Borlänge. Var skitgott!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
SJUUUUKT KUL hade jag!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med det var super roligt.
Och vilka cobojsare då ;-)

2015-01-02 @ 16:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0